torsdag 4 februari 2010

Vi började vår dag hos Nicoles små vänner Wilma & Maja från mammagruppen strax efter niotiden. Vi fikade och lekte lite innan det var dags att promenera hem igen. Blev en promenad på 50 minuter. Slängde i oss lite lunch och sedan gav vi (Nicole, Fanny, Stefan & Camilla * 2) oss ut på promenad nummer två. Blev en tvåtimmarsrunda längst med vattnet och det var så härligt med all snö och att se solen sakta gå ner framför oss.
Har alltså traskat omkring och försökt hålla balansen på
alla snötäcka isvägar i nästan tre timmar idag. Det känns kan jag säga. Mina ben är som sönderkokt spagetti och jag orkar knappt stå på dem längre.

Ser ni fåglarna som sitter uppradade på staketet?


Snart kan jag hämta upp det sista i tvättstugan och sedan skall jag minsann slänga mig i sängen och inte röra mig mer förrän imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar