tisdag 9 februari 2010

Vår dag började med promenad genom Haga/Linné med Camilla & Fanny. I eftermiddags var vi iväg till BVC och Nicole fick påfyllnadssprutan för svininfluensavaccinet. Tycker inte man hör något om den där hemska svininfluensan längre, verkar ha klingat av nu. Kommer ni ihåg hur nojjig jag var? :)
Nicole vilade bara tjugo minuter på hela dagen! I övrigt var hon vaken mellan 8-19,30. Och då vill jag tillägga att hon var vaken mellan 04 och 5,30 inatt oxå. Hur orkar ett så litet barn? Det är liksom inte första gången heller... Man tar nästan för givet att hon skall somna på studs efter en sån dag, men nej då, hon leker i sängen med sina gosedjur hur länge som helst istället!
Nu sover hon iallafall sött sen en stund tillbaka och jag får se vad kvällen har att erbjuda mig.Känner mig inte tillräckligt pigg för att dra igång nåt projekt, så det får nog bli soffhäng. Även denna kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar