lördag 20 februari 2010

Min & Nicoles morgon började med ett varmt mysigt bad, med massa skum! Det här med skum var nåt helt nytt för lilla tjejen, så hon försökte först kleta av allt skum på mig :)
Hon märkte snart att det inte var någon idé och började tycka det var skoj att plaska med alla bubblor istället. Dessutom kunde man ju gömma saker under ytan, så fick de hoppa upp från skummet; tittut! Tittut i alla dess former är ju alltid otroligt kul förstås.
Efter lite frukost och slapp blev jag inringd till jobbet, så jag kom hem för en stund sedan. Promenerade både till och från jobbet, för kollektivtrafiken var ju inte att lita på. Det var inte lite kallt med 10 minusgrader plus stark blåst på det, vill jag lova!
Man känner knappt igen Göteborg. Helt vitt och flera decimeter snö. Fastkörda bilar lite här och var längst vägen, och alla man mötte såg ut som rånare med halsduk och mössa som täckte typ hela ansiktet. Hua, vad kallt det var!
Skall strax lägga mig för jag skall jobba imorgon igen, fast tidigt. Första passet alldeles själv idag på jobbet förresten, och det kändes som det gick jättebra faktiskt.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar