måndag 22 februari 2010

Ungefär en minut efter att Nicole vaknat (klockan sju) imorse ringde dom från jobbet och undrade om jag kunde hoppa in. Självklart gjorde jag det och det känns riktigt skoj att jobba!
När jag kom hem hann jag bara umgås nån liten timma med Nicole innan hon somnade. Önskar att dygnet hade fler timmar!
Var egentligen ganska trött vid det här laget, men började ändå städa hela lägenheten medans Stefan tvättade all tvätt. Kände mig som en superkvinna som både jobbat, städat och tagit hand om barn... Tills jag slog på "Familjen annorlunda" och insåg att det nog inte var så vidare imponerande av mig om man jämför med all ork de där nio-tiobarnsfäräldrarna verkar ha jämt och ständigt. Vad går dom på liksom?!
Imorgon blir det jobb igen. Så nu; march pannkaka i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar