torsdag 25 februari 2010

Är så trött, så trött... Jobbat sex dagar i rad nu och idag både dag- & kvällspass, från 08 imorse till 20,30 ikväll. Jag som vart hemma över ett år nu är ju inte van vid att jobba såhär hårt längre, min kropp känns helt mörbultad :)
Dessutom har det vart fullt ös varje dag efter jobbet. I förrgår hämtade vi Fanny på dagis och passade henne en stund, och igår mötte jag upp Stefan & Nicole på stan.
Imorgon är jag ledig! Då skall jag ägna varje sekund åt att gosa och njuta av Nicole. Det värker i mammahjärtat när jag knappt hinner se henne på dagarna längre. Som tur är har vår lilla tröttmaja blivit riktigt morgonpigg numera och brukar vakna lagom till min klocka ringer runt sextiden. Så en pyttepytte stund innan jag far iväg till jobbet hinner vi ses, och nån timme innan sovdags. Skall de vara så nu? Skall man knappt få hinna umgås med sin älskade lilla älskling? Imorgon skall vi iallafall hitta på massa bus och inte vara ifrån varandra en minut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar