onsdag 17 februari 2010

Kom hem från jobbet för en stund sedan och både Stefan & Nicole sov. Såklart Nicole sov, hon brukar ju somna mellan sju och åtta... Vad hade jag förväntat mig liksom?! Men ändå blev man nästan lite besviken. Speciellt eftersom jag imorgon börjar tidigt, så jag får inte busa med min lilla älsklingstjej på över ett helt dygn! Längtar redan efter henne :)
Kanske jag skall lyfta över henne lite försiktigt till våran säng, så jag åtminstone kan pussa på henne. Så gör jag & Stefan ibland, lyfter över henne även om hon sover så gott i sin egna lilla säng, och bara ligger där på varsin sida och beundrar våran älskade lilla skatt. Kan ju verka taskigt när hon redan sover, men det kan inte hjälpas. Nicole-abstinensen tar över. Hon är våran drog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar