onsdag 3 februari 2010

Halv sju började vår morgon här, då lilla skruttan tyckte det var dags att gå upp. Hon hade ju sovit duktigt hela natten, nästan tolv timmar i sträck (förutom en flaska nattavälling), så det var bara att gå upp med glad min, sätta sig i vardagsrummet och vakna med "the voice-morgonshow". Himla mysigt faktiskt! Jag tycker ju egentligen om att gå upp tidigt, när man väl kommit upp ur sängen då vill säga. Det är just de där plågsamma minuterna från det att man inser att man måste stiga upp och lämna sitt varma, goa täcke tills det att man kommit upp, klätt sig varmt och piggnat till någorlunda som är jobbiga.
Så vad har vi hunnit med idag då? Jenny var här och drack kaffe en stund på förmiddagen. På eftermiddagen gick jag & Nicole över till Fanny & Camilla en sväng. Blev en liten fika där med och sen hem för att lägga Nicole i tid. Funkade utmärkt ikväll igen! Hon somnade strax efter sju utan några som helst problem, vaknade för en timme sen men somnade om efter en flaska nattavälling. Det är så här det skall vara ju!
Nu blir det sängen för min del med, för jag antar att vi skall upp tidigt imorgon oxå och då vill jag gärna hinna sova lite mer än jag gjorde inatt. Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar