torsdag 18 februari 2010

Idag gick jag sista gången bredvid på nya jobbet. Nästa pass är det tänkt att jag skall klara mig själv, vet dock inte när ännu, men jag hoppas det blir snart.
Nicole bestämde sig för att det var morgon redan klockan fem imorse, så när jag steg upp strax efter kl sex så var både hon & Stefan pigga och vakna sedan länge. Jag hann umgås med båda mina favoriter innan jobbet och hann även slänga i mig nystekta ägg och bacon, som Stefan hade vart sugen på en hel vecka nu. Vilken bra start på en jobbmorgon va?!
När jag kom hem igen stirrade Nicole på mig som om jag vore en främling. Hon blängde förvånat på mig i en evighet... Eller åtminstone i flera sekunder. Det värkte lite i mammahjärtat måste jag erkänna, även om jag visste att hon självklart inte kan ha glömt bort mig på bara några timmar. Nä, jag tror allt att hon bara lurade mig där, lilla busan!
Imorgon är jag ledig och dagen står än så länge utan planer. Hoppas på sol och att vi åtminstone kan ta oss ut en sväng, att inte blir helt insnöade här. Har verkligen snöat och snöat och snöat hela dan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar