tisdag 2 februari 2010

Halv tolv somnade Nicole tillslut igårkväll. Och då vill jag tillägga att vi la henne i sängen klockan åtta. Hallå?!, det är liksom 3½ timme som ungen kämpade för att hålla sig vaken, trots att hon egentligen var jättetrött. Jag fick väcka henne nio imorse för att hinna iväg till öppna förskolan, annars hade hon säkert velat ta en längre sovmorgon :)
Var trevligt att äntligen träffa massa barn och föräldrar efter alla d
essa sjukveckor. Dessutom var tre andra barn från vår mammagrupp där, så det var extra skoj.
Trots nattens sömnbrist och allt stoj och stök på öppna förskolan
sov hon bara en ynka liten kvart i vagnen på hemvägen, och ville inte somna om när vi kommit hem. Tror ni hon var trött nu när jag la henne för en stund sedan? Så fort jag la ner henne i sängen stängde hon de små blå och nån minut senare sov hon. Nu håller vi tummarna här att det var för natten och att hon inte missuppfattar det hela och tror att hon bara skall ta sig en liten tupplur. För upp får hon inte komma mer ikväll iallafall, det kan jag lova.


Min älskade lilla sömntuta!

Däckat mitt i leken....

...och mitt i maten...


...sittandes...


Nu blir det "halv åtta hos mig", trevlig kväll gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar