måndag 8 februari 2010

Jenny var här på en kaffe i förmiddags och resten av dagen har jag & Nicole pysslat lite för oss själva. Fick äntligen tummen ur och gjort färgavtryck på lilltjejens små händer och fossingar. Dom visade sig vara gigantiska i jämförelse med tremånadersavtrycken!
Jag är så in-i-helsike sur över att vi aldrig gjorde några när hon var en pyttepyttebebis. Ni förstår att jag & Stefan var på Panduro när hon var fem dagar gammal, för här skulle minsann göras avtryck på alldeles färska små fossingar! Just den nyansen på färg vi ville ha var slut och skulle inte komma in förrän veckan därpå. Stefan menade på att fötterna skulle växa så fort att vi inte kunde vänta en hel vecka, så vi köpte med oss en annan nyans hem istället. Tror ni vi fick gjort avtrycken? Nej, tre månader hann gå. Klantiga oss!
Ja ja, det gör ju ingen nytta att sura över gammalt groll. Det är många grejer jag ångrar nu i efterhand att jag aldrig fick gjort, redan från det att hon låg inne i magen. Hoppas man lärt sig det tills nästa bebis iallafall. Då skall jag minsann ta massa mer magbilder och skriva ner alla tankar och känslor under graviditetens gång och ha hjärnkoll på första sparken och allt sånt där!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar