tisdag 16 februari 2010

Hade en mysig dag på stan med min farmor, syster & Nicole idag. Farmor fick sig en ny kamera. En digitalkamera. Det gäller ju att hänga med i svängarna! Både jag & Nicole fick oxå med oss lite grejer hem. Jag fick en brev/köks-våg. Äntligen kan jag börja lägga ut annonser på lite olika grejer på tradera och kunna få fram portot direkt, utan att springa omkring och låna vågar. Nicole fick lite kläder. Vårkläder! Tänk om det kunde bli vår snart. Om lite drygt en månad kanske vi får se ett och annat litet vårtecken. Vågar vi hoppas på det tro?!
Vi hann med både lunch och fika på stan och även pappa som hade vägarna förbi kom och tjingsade på oss i all hast.
Kvällen har vi spenderat med Karin, ätandes halvt hemmagjorda semlor i modell mini, medans vi babblat om allt mellan himmel och jord. Mys!
Nu skall jag strax joina resten av min lilla familj; sova!
Börjar inte förrän fyra imorgon och det hade ju vart skoj att orka hitta på något innan jobbet då istället.
Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar