lördag 6 februari 2010

Halv fem ringde klockan imorse. Halv fyra tyckte Nicole att det var en bra idé att gå upp. Vanligtvis vaknar hon ju nångång mellan sju och åtta, så det kändes ju lite typiskt att hon skulle var så extremt morgonpigg just inatt. Även fast Stefan gick upp med henne lyckades jag inte somna om ordentligt igen. Ni vet säkert hur det brukar vara, man ligger och vänder och vrider på sig och för varje minut som går desto mer stressar man upp sig för att man fortfarande inte somnat. Även om man nästan håller på att somna om kan man inte låta bli att kolla på klockan, ytterligare en gång, trots att man vet att det bara gör det ännu svårare att somna...
Gick iallafall helt okej att jobba och vad mycket smidigare det var utan en tjock mage i vägen! Det lustiga var att när jag gjorde vissa rörelser fick jag nån slags flashback och det kändes nästan som jag var gravid igen :)
När jag kom hem kom min farmor & farfar hit en sväng och fikade. De hade Nicole-abstinens och var bara tvugna att få träffa henne en liten stund :)
Efter deras besök tog vi oss, hela familjen, en tupplur. Blev en lång sådan, vilket resulterat i att Nicole kom i säng väldigt sent nu ikväll. Men, men, det blev ju lite halvknas med hennes sovrutiner hela dan idag. Hoppas på lite sovmorgon imorgon iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar