söndag 31 januari 2010

Kom precis hem efter att ha tillbringat kvällen hos Emma. Hon bjöd mig på supergod middag; tacogratäng! Det skall jag nog ta och börja laga lite då och då som alternativ till tacopajer och vanlig, hederlig tacos. För några år sen blev jag ju till och med kallad för "tacokvinnan" ibland. Tacos var min stora passion :) Det var mig man ringde till om man t.ex. skulle laga tacos och stod där i affären med hjärnsläpp och inte kunde komma på vad man skulle ha till tacosen. Tycker väl däremot inte att jag längre kan leva upp till detta namn, har faktiskt vart riktigt dålig på att äta tacos det senaste. Men gott är det fortfarande!
Tog nästan 1½ timme att komma hem, en resa som annars tar en dryg halvtimme. Är dock inte det minsta förvånad. Varje gång det faller lite snö över Göteborg blir det kaos i kollektivtrafiken.
Nu skall jag ta mig en kopp te och sedan blir det sängen. Godnatt!


1 kommentar:

  1. Å vad gott med tacogratäng!!
    Mm.
    Kul att du ville vara med och gissa i bloggen också =)

    SvaraRadera