lördag 30 januari 2010

Solen lyste underbart imorse när Nicole väckte mig. Vi gick upp, åt frukost och såg fram emot en långpromenad i det härliga vädret... Tills jag kollade på termometern. 11 grader kallt och med andra ord kanske lite väl kallt för en liten med snorig näsa. Så trist!
My & Hannes kom hit och lekte med oss istället.
Nicole somnade redan
klockan halv sju ikväll, så jag & Stefan fick äta middag i lugn och ro. 1½ timme senare när vi kollade in i sovrummet sitter då minsann en liten tjej och läser böcker i sin säng. Hur pigg som helst. Blöjbyte och en flaska välling hjälpte inte, så tillslut gav vi upp. Ungen vann. Nu, tre timmar senare, tror jag bestämt att vi skall lyckas få busungen att somna gott igen. Blir nog sängen för min del med. Egentid, vad är det?! Fast ja, jag vet, vi har oss själva att skylla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar