måndag 25 januari 2010

Idag har Emma varit här en stund och hälsat på. Hann gå en promenad i Slottskogen och käka lite lunch innan hon skulle iväg till jobbet. Resten av dagen har (helt i sanningens namn!) gått åt till att söka jobb.
Vann en tradera-auktion förut! En finfin body jag vart på jakt efter länge, som jag spanade in för några månader sedan redan. Av någon anledning glömde jag bort den och sedan bytte Ej sikke lej kollektion och det blev försent att beställa. Som tur är hittade jag den på tradera nu, typ helt oanvänd (bara använd en enda gång) och i rätt storlek, som jag sedan lyckades kamma hem. Kan man ha mer tur alltså?
Nu blir det sängen för min del. Är ett under att jag ens sitter uppe nu, för det blev inte mycket sömn inatt. Låg mest och vände och vred på mig, kunde inte somna förrän klockan fem imorse. Hade så ont i halsen och tyvärr tror jag nog att Nicole oxå fått det nu. Hon var så ledsen förut, bara grät otröstligt. Hur tusan lindrar man halsont på små barn? Man kan ju liksom inte ge dom halstabletter. Hon fick iaf lite alvedon förut och blev lite gladare.
Hoppas på bättre halsar imorgon! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar