fredag 15 januari 2010

Idag var det min mammalediga dag, så jag & Nicole styrde kosan mot Emmas nya lya i förmiddags. Fikade och tog en liten promenad, sen bar det av hemåt igen.
Sophie var över på en kaffe i eftermiddags, och så mycket mer än så har vi liksom inte haft för oss...
Jo, vi har ju hårdtränat Nicole lite oxå :) Vi lockar med roliga leksaker, så att hon tar några steg utan stöd. Nya rekordet är nu 3 steg, och framåt går det!
Imorgon väntar på tok för många saker att tas tag i. Vi skall förbereda allt inför Nicoles ettårs-kalas på söndag, d.v.s. handla, städa, baka och dona. Puh, blir nästan trött bara jag tänker på det. Och sen imorgonkväll skall jag hem till Karin en sväng och fira hennes födelsedag.
Har med andra ord en fullspäckad dag framför mig, gör nog bäst i att gå och lägga mig nu faktiskt. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar