torsdag 21 januari 2010

Har inte hänt så mycket här idag heller... Städat, handlat, kollat efter jobb. Och lekt med Nicole såklart. Hon har verkligen utvecklats mycket intellektuellt de senaste veckorna. Man märker att hon förstår mer och mer hela tiden och det är så kul! När jag frågar om jag får smaka (på t.ex. hennes kex) så håller hon fram det hon äter på mot min mun. När hon leker med sina saker småpratar hon numera oavbrutet och säger både "titta" och "titt titt-ut" till dom! Barn är verkligen de roligaste som finns och det blir bara roligare och roligare för var dag som går!
Har ägnat större delen av kvällen nu efter Nicole somnat åt att följa trådar på familjeliv... Fastnade verkligen där en stund, det är ju så sjukt roliga inlägg ibland att man undrar om folk är kloka?! Någon som var i vecka 19 och varken
visste vad befruktning eller ägglossning var. Hmmm, nån mer än mig som inte kan förstå riktigt hur man halvvägs in i graviditeten inte kan ha träffat på dessa två ord tidigare? Jag tror att de flesta 10-åringar vet mer!

Skall nog ta och lägga mig strax. Är jättesugen på chokladbollar, men inte riktigt lika sugen på att göra dem. Som tur är, är jag nog för trött för detta projekt och slipper därmed få dåligt samvete att jag stoppar i mig massa onyttigheter...
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar