söndag 24 januari 2010

Godmorgon alla glada!

Var jättemysigt att träffa Hannes & My igår. De små pluttarna var så gulliga när det pratade med varandra hela tiden, självklart på ett språk vi vuxna inte förstod.
Jag vaknade ju med halsont in fredags och kände mig även förkyld igårmorse, så till kvällsmat när vi kom hem igår åt jag 2/3 av en hel vitlök. Brukar ju nästan alltid hjälpa, men den här gången blev jag bara illamående. Var nog lite för starkt för magen med så mycket r
å vitlök på en gång. Inte kan jag heller påstå att jag känner mig bättre idag. Dessutom har jag smittat Nicole, så hon är förkyld nu igen. Tredje gången på bara lite drygt en månad. Den sista förkylningen höll i sig två veckor, så jag hoppas verkligen inte den här är lika seglivad. Stackars mitt snoriga lilla barn!

En riktigt liten trött tjej som somnade mitt under lunchen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar