söndag 10 januari 2010

... och så var det Stefans tur då... Han ligger här magsjuk och feberfrossig. Stackarn!
Nicole har vart bra sen igårmorse och jag verkar ha klarat mig även denna gång. Tack morsan, för magsjuka-immunitetsgenerna du delat med dig av!
Så jag och Nicole har fått roa oss själva idag och det har vart lättare sagt än gjort. Lilla fröken har inte alls vart på något bra humör. En riktig gnällspik. Längtar tills hon kan prata och förklara när det är något fel. Säga om hon har ont nånstans, mår dåligt eller vad som nu kan tänkas tynga henne.
Men att leka tittut- en av favoriterna just nu- går nästan alltid hem!


Nicole har bara vilat en halvtimme på hela dan och somnade äntligen som en stock för en stund sen. Så för mig är det nu dags att duka fram chips, dipp och godisskålen som jag var för trött för att röra igårkväll, och bara se på film resten av kvällen.
Gokväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar