fredag 1 januari 2010

Så vart det nytt år då ja. Blev en lyckad kväll igår med god mat, bubbel och massa mys. Lillfröken orkade som väntat inte vara vaken till tolvslaget, utan deckade strax efter elva med vällingflaskan i munnen. Så jag & Stefan skålade in det nya året ensamma på balkongen och fick se skymten av en hel del fyrverkerier ändå. Vi avslutade kvällen med en film, som tyvärr inte var tillräckligt spännande för att jag skulle lyckas hålla mig vaken. Camilla i ett nötskal. Fast jag har allt blivit mycket bättre de senaste åren på att se hela filmer!

Nu är Nicole lagd för vila och hon har trötthetsknorrat en bra stund nu, så de små ögonlocken faller nog ihop vilken sekund som helst. Då skall jag passa på att dricka lite kaffe och fortsätta mitt projekt med att få ihop ett fint fotoalbum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar