lördag 23 januari 2010

Var som sagt på ost-myskväll hos Sophie & Therese igårkväll. Hade som vanligt jättetrevligt och det var kanske sista gången på över två månader man fick se dom :( Lyckostarna skall ju sticka iväg ut och resa nästa vecka, fuskigt!

Kvällens värdar

Här har vi Anna...

...och ostarna.

Idag skall jag & Nicole förhoppningsvis träffa My & Hannes en stund. Jag försökte skynda mig att göra iordning mig så fort jag kunde för att Nicole skulle vila i vagnen istället för hemma. Gick ju mindre bra.


Lilla fröken däckade rätt på golvet mitt bland sina leksaker istället...
Och jag som tänkte vi skulle ge oss ut på en långpromenad. Om jag ens skulle försöka mig på att klä på henne alla ytterkläder och förflytta henne till vagnen kommer hon garanterat vakna, troligtvis inte kunna somna om och vara halvgrinig resten av eftermiddagen. Så jag får nog snällt vänta tills hon vaknat och passa på att dricka lite te och njuta av en liten slappstund istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar