torsdag 28 januari 2010

Vet ni vad?! Jag tror nog nästan man kan säga att NICOLE GÅR!
När jag vid ett tillfälle försökte räkna nu ikväll blev det fjorton steg på raken. Hon tog två små pyttiga steg på annandagen (enligt Stefan) och sedan dess har det vart något/några lite då och då. Men de senaste två veckorna har hon gjort framsteg varje dag. Ju fler dagar som går desto fler, och även mindre vingliga, små steg blir det! Dessutom har hon kommit på att man ju iallafall kan försöka ta sig fram till fots och inte fega ur och krypa istället, även om det är en bra bit till målet hon riktat in sig på. Ikväll har hon kanppt krypit nånting, bara gått. Gått, gått, gått. UNGEN GÅR JU BANNEMEJ!

Dagen i övrigt har ju som vanligt bara runnit iväg alldeles för fort. Har dock hunnit med ett infomöte hos en jobbcoach och när jag ändå var inne i stan, och dessutom barnfri, passade jag på att kika lite lätt i några affärer. Jag längtar till VÅREN, så man kan unna sig lite fina nya kläder!
Hälsade på Sophie på hemvägen. Drack en kopp te, tjötade lite och hann säga hejdå en gång till. På lördag sticker dom från ett kallt Sverige till varmare äventyr. Åh, jag vill oxå!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar