måndag 1 mars 2010

Ny vecka, ny månad och ny årstid. Det är ÄNTLIGEN VÅR!, fast i vintrig skepnad än så länge. Jag hörde faktiskt fågelsång på väg till jobbet förra veckan, så snart skall vi allt se att små knoppar poppar upp ur snön.
Har vart full rulle här idag. Jag körde ett städrace medan Nicole
sov middag och sen har besöken avlöst varandra. Vid tvåtiden kom pappa/morfar & farmor/gammelfarmor hit. Efter en fika stack jag & farmor iväg en stund för att pappa skulle övningspassa Nicole lite grann. Hon vinkade glatt hejdå till mig och brydde sig inte ett dyft att jag var borta. Jätteskönt att det går så bra, då kan morfar och moster passa Nicole om det krisar nån dag. Efter ett tag kom min syster och hälsade på och tillsist mamma/mormor på eftermiddagen. Blev ännu en fika och lite mer bus. Nicole somnade gott så fort jag la ner henne sängen :)

Snart ser det ut så här utanför fönstret!

På utflykt förra våren...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar