tisdag 9 mars 2010

Tackade ju ja till ett dubbelpass på jobbet idag med... Så efter att ha hållit igång sen tidig morgon till sen kväll och gått, gått och gått ännu lite mer, riktigt värker mina fötter. Är för trött för ett fotbad hur lockande det än låter. Sitter här med min tekopp och skall snart snart få sova. Känner mig sådär dåsigt trött och det är en skön känsla att slippa behöva ställa klockan inför morgondagen. Kanske till och med kan få en liten sovmorgon på nån timme eller två, får väl se vad Nicole tycker om det. Hon har tydligen vart feberfri idag och verkat må mycket bättre, så jag hoppas att hon är tillräckligt frisk imorgon för att hitta på något litet åtminstone.
Andra tisdagen i rad som jag missat Desperate housewives nu... Inte likt mig alls faktiskt. Får väl se om jag kan få tag i de två avsnitt jag missat och gotta mig med innan nästa tisdag. Och jobbar jag inte kväll nästa tisdag är det på tiden att en Desp.-kväll i goda vänners lag blir av. Har saknat det!
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar