söndag 21 mars 2010

Lördagskvällen spenderade jag hos Hoa tillsammans med Karin, Anna, massa tacos & vin.

Tack för en supertrevlig kväll och jättegod mat Hoa!

Var lite trist bara att behöva åka hem när de andra drog ut på stan, för att kunna gå upp tidigt och jobba dan efter...
Men jag var mig själv otroligt tacksam när väckarklockan ringde imorses, att jag stod emot partyimpulsen som försökte ta övertaget när bl.a. "I've gotta feeling" spelades på förfesten, och åkte hem och åtminstone fick mig några timmars sömn.

Nu är min arbetsvecka slut och sjätte jobbdan i rad avklarad! Imorgon är jag ledig, så jag & Nicole skall luncha med Emma och förhoppningsvis även hinna träffa Ylva, som jag fick ställa in med i lördags... Det var många sjuka på jobbet, så det var mycket uppskattat att jag jobbade heldag istället för att sluta redan vid ett.
Natur B-kursen startar imorgon-eftermiddag och min mamma ringde förut som en skänk från ovan och hade Nicole-abstinens, så vad passade inte bättre än att hon skall få vara barnvakt en stund när jag är i skolan och Stefan kvar på jobbet imorgon?!

Natti natti, nu skall jag nana. Har lagt Nicole lite extra sent idag för att med lite tur kanske få sovmorgon nån timme extra imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar