fredag 26 mars 2010

Efter jobbet tog jag vägen förbi Plikta (i Slottskogen) där Stefan & Nicole var och lekte. Jag möttes av ett helt underbart litet skratt från min gungande busunge!
Snart är det varmare ute och man kan vara ute hur länge som helst och hitta på roliga saker ju! Längtar!!!

Här är det "Let's dance"-finalen som gäller ikväll, men tyvärr inget "Solsidan", snyft!
Börjar bli riktigt sugen på att pröva på att dansa Quick Step. Ser så himla roligt ut! Kanske till hösten. Någon som vill haka på?
Borde väl egentligen masa mig in i duschen här under pausen för att komma i säng i någorlunda tid, för jag jobbar ju imorgon igen. Men jag orkar fan inte! Kunde det inte funnits en knapp att trycka på bara... så vips så var man nyduschad, hårtvättad, hårtorkad, plattångad, färdigsminkad... ja, hela kitet. Vad man än önskade?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar