tisdag 16 mars 2010

Tredje veckan i rad jag missar Desperate housewives. Nej, sånt har jag inte tid med längre, jag bara jobbar och jobbar nuförtiden ju... Ja, ni hör ju, det är inte likt mig alls. Men av nån skum (och dum) anledning har jag fått jobba kvällspass just på tisdagarna. Börjar sakna desp.-kvällarna med mina tjejer ordentligt nu! Det positiva med detta är ju dock att jag nån dag kan gotta mig med tre hela avsnitt på raken. Måste bara få tag i dem först.
Blir mycket jobb den här veckan med, men jobbdag ett av sex är nu avklarad åtminstone.
Hur bra jag än trivs på jobbet längtar jag redan nu efter min lediga dag med Nicole. Nästa måndag. Fast då börjar visserligen Natur B-kursen nån gång under dan, så vi får väl se när jag blir helt ledig nästa gång.
Och som jag längtar efter en lång sovmorgon! Kommer inte ihåg när jag fick det sist. Nicole vaknar ju nån gång mellan klockan sex och åtta varje dag och eftersom Stefan oftast jobbar vid datorn halva nätterna går jag upp med henne varje morgon. Men en vacker dag skall jag allt ta en rejäl sovmorgon och sova tills jag vaknar av mig själv, för det är inte mycket som kan mäta sig med att sooooova!

1 kommentar:

  1. Gud vad mycket som hander, du jobbar och jobbar o borjar plugga och nu star sofforna mitt emot varann!! :) det ar roligt att hanga med i era liv. Sag korten pa Nicole och tagbanan, vad stor hon har blivit!!
    Verkar som den gamla jobbtokiga Camilla ar tillbaka..:) var lite ledig ocksa och kolla pa favoritserien!

    SvaraRadera