torsdag 25 mars 2010

Har jobbat kväll idag, men hann med en hel del under dagen ändå. Och eftersom Nicole blivit så morgonpigg numera, så hinner vi umgås massa timmar innan jag börjar jobba, det är ju trevligt iallafall.
Förmiddagen spenderade vi med andra Camillan & Fanny promenerandes i Slottskogen. Nicole slumrade till i vagnen nästan så fort vi kom ut, men sov tre hela timmar, så jag hann få lite gjort här hemma oxå den sista halvtimmen innan hon vaknade igen.
Strax innan jag skulle fara till jobbet kom pappa/morfar och passade Nicole. Lillskruttan sken upp som en sol när hon fick syn på honom och tog varmt emot honom vid dörren.

Nä, nu skall jag fortsätta letandet efter Naturkunskap B-boken här på nätet lite snabbt. Jag har fortfarande inte skaffat mig någon bok och har som läxa att läsa ett antal sidor ur den tills på måndag. Det här börjar ju riktigt bra...

1 kommentar:

  1. "Fara till jobbet?!" Haha! Är det du eller jag som bor i Norrland? Puss

    SvaraRadera