onsdag 3 mars 2010

Idag har vi vart på öppna förskolan och lekt av oss lite. Nicole tog en extra lång tupplur efter detta, tre hela timmar tills jag tillslut väckte henne, så hon var nog aningen trött efter alla intryck och stoj där.
Sedan har vi suttit på balkongen i solskenet, insvepta i en filt och spanat på fåglar.
Ååååh, snart kan vi göra fint på balkonen igen. Plantera blommor och sitta där med fika i solen!
Vad ungen är tokig i fåglar alltså! Nästa lediga dag vi har tillsammans skall vi nog gå och mata fåglar nånstans.
Hela eftermiddagen har Emma vart här och umgåts med oss, alltid lika trevligt!
Imorgon jobbar både jag & Stefan, så Nicole blir passade av morfar. Jag jobbar bara till ett och Stefan börjar ganska sent, så det blir inte många timmar. Kommer nog gå hur bra som helst!
Sen skall jag & Nicole rusa iväg och försöka hinna träffa mammagruppen en snabbis. Blir inte så ofta nu när jag jobbar igen :(
Nä, nu sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar