fredag 19 mars 2010

Min fredagskväll blir att tillbringa i soffan med underbara "Solsidan" och en stor chokladkaka. Skall tydligen spelas in en till säsong eftersom det blivit så omtyckt. Jippi säger vi då!
Sen väntar sängen på mig för att orka upp till ytterligare en jobb-dag. Hoppas på att hinna med en lunch med Ylva efter jobbet imorgon, för jag kommer inte ens ihåg när jag träffade henne sist nu?! Alldeles för länge sen iallafall!

Ser ni förresten hur bestämd lilla fröken ser ut när hon håller armarna sådär i kors i förra inlägget? Hon har fått en jäkla vilja de senaste veckorna och beter sig som hon hamnat i nån liten trotsålder. Så fort hon inte får som hon vill slänger hon sig på golvet, vrålar som en stucken gris och bankar med händer i ren frustration. Och det händer en sisådär x antal gånger varje dag. Hon ser så urgullig ut att det nästan är svårt att hålla sig för skratt. Men det är väl det sista man skall göra antar jag, för hur frustrerande är inte det när någon skrattar åt en när man är så tokförbannad? Skall man bete sig så när man bara är ett år :) Jag vågar nog inte ens tänka på hur det blir när lilla fröken argbigga blir äldre...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar