fredag 4 september 2009

Nicole lekte tittut förut, alldeles av sig själv! Hon drog täcket över huvudet, drog ner det igen och kollade på mig med busig blick. Tittut!, började jag, och då upprepade hon samma rörelser om och om igen. Sophie, du undrade ju när dom börjar göra saker medvetet. Detta var medvetet, helt klart. Hon visste mycket väl vad hon höll på med :)

Kvällen verkar bli lugn. Vi har precis vart i affärn och handlat en påse godis som jag får belöna mig med om jag drar en svängom med dammsugaren. För det är välbehövligt kan jag lova. Stefan kommer strax hem från ett möte och lär nog tvärdecka på direkten, så han kan vi nog inte räkna med ikväll. Han har jobbat vid datorn hela gårdagen och hela natten. Inte fått en enda blund till sömn och sedan vart i möte hela dan. Att man orkar??!
Nä nu skall jag busa lite med min trollunge innan jag tar tag i allvaret... Hoppas ni får en trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar