måndag 21 september 2009

Idag körde vi en sväng till Kållered och kollade i butiker. Dreglade lite över en ny platt-tv bland annat...
Sedan lämnade vi tillbaka bilen och fikade med farmor & farfar. Min genomsnälla brorsa skjutsade hem oss. Som vanligt, gulle dig! :)
Resten av kvällen har jag & Nicole spenderat hos Sophie & Therese med Anna. Myste på ännu mer godsaker (fan! måste skärpa mig snart alltså. Men det är inte lätt att stå emot när man hela tiden blir bjuden på fika vart man än går ...), gjorde svåra ord-tester på datorn och pratade utbildningar och sånt...
När jag kom hem insåg jag hur förjävligt det såg ut här hemma och jag fick typ panik. Började plocka och plocka som bara den. Hamnade i en sån där härlig städpsykos och kunde inte sluta, utan bara rensade bland allt som kom i min väg. Stefan blev också smittad och började röja bland alla sina data-grejer. Nu har han fyllt hela vår säng med prylar, så jag får nog vänta en stund med att lägga mig. Lika bra att ta tag i tvättsorteringen istället, det sista kvar man kan städa på utan att väcka grannarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar