söndag 27 september 2009

Gårdagens tjejmiddag blev lyckad! Som jag var rädd för, fick jag stressa som en tok precis innan girlsen droppade in vid sextiden. Maten fick bra kritik och när desserten var uppäten kände jag lättnad. Puh, I did it! Tre-rätters för 11 pers och vi fick till och med plats runt bordet!
Efter maten följde några timmar med musik, tjejsnack, dricka, snacks och paketöppning. Fick massa jättefina, skojiga presenter. Kändes som man var liten och fyllde år igen!
Sedan bar det av in mot stan, till Deep nu igen :) Jag var helnöjd med hela kvällen och det var så skoj att nästan alla följde med ut, och att de flesta av mina närmaste tjejkompisar nu fått träffas.

Idag har vi inte haft mycket för oss. Tiden har sprungit iväg, men så fick jag ju en lång sovmorgon oxå. Resten av kvällen blir till att spendera i soffan med chips-rester från gårdagen och "Kommissarien & havet". Vi gillar ju annars kriminaldeckare, men blev riktigt besvikna på första delen. Inte mycket till humor och dessutom var det något fuffens med ljudet. Som att det var pålagt felaktigt i efterhand, så alla röster verkade dubbade. Otroligt störigt! Men jag tänkte ge det en chans till och hoppas på bättre avsnitt denna gången...

Ha en trevlig kväll och tack alla tjejer för igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar