torsdag 30 juli 2009

Sitter här och dreglar lite över olika recept på fettsnåla efterrätter... Får ju besök om några timmar, så jag tänkte pröva att baka en "fjäderlätt chokladkaka". Hoppas innerligt att den kommer smaka bra, så man får lite nyttigare alternativ när bak/sötsuget faller in. Fanns en hel del att välja på, så nu blir det till att gå till affären och införskaffa dinkelmjöl, fruktsocker och diverse nyttigare alternativ till bakning.

Gick en morgonrunda med My imorse, men känner mig inte alls lika pigg som jag gjorde den där första gången jag powerwalkade. Då var jag tokpigg hela långa dagen fastän jag sovit dåligt, och jag hoppades och trodde att det alltid var så om man kom ut en runda på morgonen. Verkar dessvärre inte vara så... Är så sugen på att krypa ner här brevid mina sötnosar och oxå ta en liten tupplur...

Men nej, jag får allt ta mig i kragen och halsa kaffe och gå till affären istället....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar