onsdag 22 juli 2009

Mår mycket bättre idag även fast jag inte fick i mig nån vitlök igår, var för trött för att skala morötter och fixa med dipp. Känner mig så gott som helt frisk, så det var nog inte svininfluensan då, haha...
Nu sitter jag här och väntar på att komma iväg ut på en promenad. Ville inte gå ut förut i regnrusket, utan hoppades på att det skulle klarna upp snart. Det är ju sånt här väder så gott som varje dag, regn och uppehåll, regn och uppehåll... Gäller att pricka in rätt när man skall ge sig ut en sväng. Varför har just Sverige fått sånt här väder? Och hur står man ut år efter år?
Nicole är ordinerad liggläge en stund för hon är precis fullproppad med välling, vill inte gärna sätta henne upp i vagnen så hälften åker ut igen... Tänkte gå förbi och tjingsa på Helena i videoaffärn och sedan gå och handla lite, blev så himla sugen på att baka något sedan. Funderar på någon sorts muffins att frysa in, det brukar jag aldrig göra, blir ju nästan bara kladdkaka varje gång.
Så där, nu borde hon ha jäst klart, dags att gå då...


Förmiddagsvilan förut, gosar in sig i filten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar