torsdag 30 juli 2009

Här har ni en mycket stolt mamma kan jag lova! För gissa vad...
Nicole har VÄNT SIG!
Äntligen :) Fyra gånger i rad! Bättre sent än aldrig, och om jag skall vara ärlig hann jag tappa hoppet flera gånger om. Inte för att det egentligen spelar så stor roll, vissa bebisar hoppar helt enkelt över den biten, men när det vart så nära så många gånger, så är det lite retligt när det inte går hela vägen. Lustigt att man kan känna sig så himla stolt när ens lilla bebis gör små framsteg.

Dagen och kvällen har varit jättemysig. Haft besök först av Ninni och sen av Elin, Markus & Helena. Och eftersom jag tyvärr inte längre träffar någon av dem speciellt ofta, så var det extra trevligt. Den "fjäderlätta chokladkakan" jag bakade blev helt okej och för er som vill testa hittar ni receptet här:
http://www.alltommat.se/recept?recipeid=8215
Inte riktigt i klass med äkta kladdkaka, men ett helt ok alternativ när man vill vara lite nyttigare. Jag
serverade vaniljkesella till och strödde formen med kokos som en liten extra touch (hur tusan det nu stavas? Hjärnsläpp!).

Nej, nu skall här sovas för det har varit en lång dag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar