fredag 24 juli 2009

Det har varit lite gnälligt här ikväll. Vet inte riktigt vad det är med lilla damen, men hon vill inte vara ensam en sekund. Så fort man gått iväg för att hämta något så har det varit tårar... Stackars liten, hoppas inte hon håller på att bli sjuk eller nåt... Fast hon har ju verkat pigg och glad i övrigt, så det är nog ingen fara.
Ikväll har jag och gnällfian fått roa oss själva för Stefan gi
ck till en kompis för att dricka lite öl. Så efter middagen gick jag och Nicole till affärn för att införskaffa lite ingredienser till vår myskväll. Kom hem med en påse godis, för det får man väl ändå unna sig på helgen, eller?? Kan ju medge att det där med powerwalk nästan varje morgon och vara hurtig hit och dit gick det lite sådär med... Men det skall jag snart ändra på...
Nu sover min lilla plutt sen någo
n timme tillbaka, så resten av kvällen blir nog lugn för min del. Skall bara hänga vid datorn lite till (älskade dator, vad hade jag gjort utan dig??! :)). Skall försöka komma i säng tidigt för en gångs skull, och om vädret vill mig väl, kanske gå en härlig morgonpromenad imorgon. Men jag lovar inget...


På väg till affären i sin nya mössa. Efter många om och men bjussade hon tillslut på ett litet litet leende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar