måndag 27 juli 2009

Oj vad denna helgen har gått fort. Och kul har det vart oxå. I lördags tyckte jag att det var min tur att gå ut en sväng, så jag fick med mig lilla Anna ut och parta... Först drack vi oss lite lagom lulliga hos Sophie & Therese, hade jättetrevligt. Sen blev det ett besök på "skräcködlornas paradis" (Deep). Blev även en snabb tur på Valand innan hemgång. Som vanligt. Har ju tröttnat på det stället egentligen, men av någon anledning lyckas man alltid hamna där ändå... Hade en riktigt lyckad kväll, så det är ju skoj att känna så när man inte är ute så ofta numera.

På söndagen kände jag väl mig inte direkt i bästa skicket, men kom i alla fall ut en runda med lilla familjen. Var ju fint väder för en gångs skull, så det var jättemysigt. Promenerade runt i Slottskogen och Nicole fick hälsa på djuren på "barnens zoo", eller vad det nu heter. Hon fick bl.a. klappa en get för första gången!


Tyckte grabben nedanför var lite cool som balanserade runt på staket och inspekterade...



På söndagskvällen var jag bjuden till Emma på middag. Blev god mat, massa vin och tjejsnack. Hur trevligt som helst! Är så sugen på, och har tänkt hur länge som helst, att jag oxå skall bjuda hem lite folk på middag. Vi måste bara införskaffa en något större köksgrupp först. Vårat pyttelilla bord med två stolar och en hemmagjord kökssoffa av flyttkartonger, filt och kuddar känns ju inte som man kommer långt på. Och i våran takt lär ju detta ta ett tag...

Idag har jag bara fikat med några vänner och det var trevligt som vanligt. Har inte hunnit med så mycket mer för vi tog sovmorgon imorse. Tycker att man kan få unna sig det lite då och då, speciellt efter en hektisk helg. Imorgon väntar storstädning, skall bli skönt att få det gjort, men jag kan ju inte direkt påstå att jag längtar... Nu håller mina ögon på att falla ihop här och jag tyckte precis jag hörde sängen ropa på mig... Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar