torsdag 31 mars 2011

Katterna får agera lekkamrater när man inte får gå till dagis och träffa polarna...


Och Nicole var tydligen inte den enda som var sjuk inte. Jag var på föräldramöte i eftermiddags och dom berättade att bara 4 av 15 barn hade varit där idag och 2 av 4 personal. Ja, det verkar vara en enveten bacillusk det här, eller kanske nåt virus, vem vet. Nicole är iallafall inne på sin dag fyra med feber, så hon får stanna hemma imorgon med då såklart. Lilla hjärtat, hoppas hon blir frisk snart. Fem dagar med feber verkade tydligen flera barn haft, så vi får hoppas att morgondagen blir det sista feberdagen här med då.

Nu skall jag se på En unge i minuten och försöka ladda lite energi för att orka plugga lite innan det blir för sent. Har verkligen ingen energi över till sånt, och så har det vart hela veckan...
Men det där programmet kanske gör susen. Jag älskar såna där förlossningsprogram! För varje sekund jag ser känner jag bara mer och mer att jag fan skall bli barnmorska jag med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar