söndag 13 mars 2011

Har haft en toppenhelg! Gårkvällen spenderade vi hos Stefans syster Sofia & hennes Peter, tillsammans med en till syster, Karin med familj och Nicoles farmor. Vi fick god mat och hade en trevlig kväll.
Idag har jag & Nici vart på Sjöfartsmuseet tillsammans med Fanny & den andra Camillan. Spännande att se alla dessa coola vattenkrabater, även för oss stora barn.

Doris-fisken från Nemo. (Eller samma färg åtminstone)

Nån lysande liten varelse

En sjöhäst. Så jäkla söt!

Taggig sjöborre

En lång väntan på glass...

Den som väntar på nåt gott...

Sedan kom min pappa, farmor & farfar hit och hälsade på, så vi har haft en mysig eftermiddag ihop.
Har dock inte blivit så mycket pluggande som jag hoppats på, men jag har hunnit umgås ordentligt med familjen iallafall. Och det var faktiskt mitt huvudmål denna helg.
Imorgon är det elva dagar kvar till tentan och det blir dags för mig att ta mig i kragen och börja plugga på allvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar