fredag 11 mars 2011

Då var det fredag då äntligen! I min värld skulle jag både hinna storstäda, tvätta och ta ett bad med Nicole innan jag och Stefan sedan skulle slå oss ner i soffan och dela en flaska vin. Där skulle vi sitta glada och nöjda. Hinna umgås en stund för en gångs skull. Kanske se en hel film, utan att somna.
Men så gick det som vanligt inte riktigt som jag hade planerat... Vårt grupparbete vi suttit med HELA dagen (mellan 8.45-17.30. Heja oss!) tog lite längre tid än jag räknat med, så jag var inte hemma förrän närmare sex-tiden. Jag var då inte det minsta sugen på att städa och inte hann jag ta ett mysigt kvällsbad med Nicole heller. Stefan däckade före Nicole, och hade det inte vart för den där förbaskade tvätten så hade jag nog somnat för länge sen jag med.
Men, men, vi har ju nästan hela helgen på oss att både städa, bada, umgås och dricka vin. Så än finns det hopp.
Nej, nu skall jag äta upp min geisha och sedan traska ner till tvättstugan en sista sväng. Varje gång jag äter geisha så tänker jag på dig Madde :)
Undra om det är något speciellt folk förknippar mig med? Sånt hade ju alltid vart lite skoj att veta. Eller inte kanske?
Trevlig helg gott folk!

1 kommentar: