torsdag 24 mars 2011

Hej hej!
Här har jag inte kikat in på länge, så det får bli en snabbis.
Känns inte som jag gjort något annat den senaste veckan än att plugga, plugga, plugga, men ändå känner jag mig långt ifrån redo att skriva tentahelvetet imorgonbitti. Men hur som helst så skall det bli himmelsk skönt att få det överstökat. Jag är så otrolig trött på alla hälsans kanelbullar, hälsokors, lidandets teaterdraman osv., så jag spyr på det snart. Den där Katie Eriksson, som babblar mycket om hälsa & lidande, är minsann allt bra påhittig hon...
Även om jag inte klarar det på första försöket så får jag väl tänka att det
åtminstone säkerligen kommer vara lite mer lättpluggat nästa gång. Typisk bara att det hamnar parallellt med vår andra kurs.
Ja ja, det får helt enkelt bli ett senare problem.
Nej, nu skall jag trycka in lite mer information i skallen innan det är läggdags.
Hoppas ni haft en bra vecka!

PS. Ni får gärna hålla några tummar för mig imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar