måndag 21 mars 2011

Idag har mamma/mormor hämtat Nicole på dagis. På hemvägen hade lilla fröken fått shoppa lite grann - något som börjar bli en vana :) Hårspännen och "tosoj" hade hon valt. Det var väldigt skoj att ha dom på huvudet.

Igår var vi iväg och hälsade först på Stefans morfar och
åt sedan födelsedagsmiddag hos Lennart & Liv. Liv fyller år idag, GRATTIS!
Vi hade en mycket trevlig dag och jag lyckades koppla bort min tentaångest i flera timmar faktiskt. Det får jag dock ångra idag, och trots att jag suttit med böckerna nästan hela dagen lång så kan jag nog inte riktigt hoppa i säng än på några timmar.
Bara tre dagar kvar att försöka få klarhet i allt som lästs eller skall läsas. Och ju mer jag läser, desto mer hittar jag som jag inte riktigt har hundra koll på. Eller ens nån koll på, suck. Ja ja, tre dagar kvar att ge järnet, sen får det bära eller brista.
Det är bara att gilla läget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar