tisdag 15 mars 2011

Jag läste det i tidningen igår och idag känns det verkligen i luften... att VÅREN är kommen!!! I förrgår hade dygnsmedeltemperaturen överstigit nollan i mer än sju dagar i följd (och det är efter 15:e februari) och därmed bestämt att det blivit vår.
Jag vill bara springa ut i solen med detsamma, men först måste jag renskriva dagens sammanfattningar innan jag ger mig själv lov att bege mig iväg för att hämta hem min lilla favorittjej.
Ikväll blir det desperate housewives-häng med mina stora favorittjejer. Några av dem åtminstone. Säsongspremiär för de desperata hemmafruarna ikväll, så nu måste det
en gång i veckan avläggas lite tid till det också. Men såna där trevliga, nödvändiga måsten pressar jag mer än gärna in i min stressiga pluggvardag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar