söndag 27 mars 2011

Känns så himla ovant att få ha en äkta slappdag. En hel dag utan några måsten. Inte någonting att plugga som hänger över en, ahhh så skönt alltså!
Kändes som att det gick ganska okej på tentan, men jag vågar faktiskt inte hoppas på för mycket. Min första tanke var att det var en jäkligt enkel tenta. Allt kändes så basic på nåt sätt. Jag hade förväntat mig att man skulle kunna rabbla upp alla småsaker kring varenda litet moment. Jag hade verkligen försökt få in så mycket små detaljer att hela huvudet var alldeles fullt på mig. Hade jag bara koncentrerat mig på alla jäkla basicgrejer så hade det verkligen gått galant. Skit också! Ja ja, om jag inte blir godkänd så är det för att jag rörde ihop några saker i huvudet, men då kommer det åtminstone inte vara så krångligt att plugga inför omtentan, försöker den lilla optimisten i mig övertala resten av kroppen. Om typ 2½ vecka vet jag iallafall hur det har gått, så det är väl bara att gå och vänta, nervös som en asp. Åh, vad jag önskar att man kunde spola fram tiden lite grann!

Gårdagen jobbade jag bort och denna söndagen vet jag inte riktigt vart den blev av. Stefans syster Malin & bästemor Liv var här och drack lite kaffe, och sedan känns det inte som jag fått gjort något annat vettigt än att tvätta några maskiner.
Och så förlorade vi ju faktiskt en hel timme idag också, det var ju lite surt...
Nä, nu skall jag passa på att njuta en stund till av att inte ens kunna plugga någonting, sedan skall jag hoppa i säng.
Godnatt & hoppas ni haft en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar