måndag 14 mars 2011

Hade en liten examination i informationssökning idag och jag blev godkänd som skönt var! Hade inte vart skoj att ha den släpandes efter sig mitt i all tentastress.
Sedan finslipade vi till det sista på vår gruppuppgift och fick skickat iväg den, så ytterligare ett moment i kursen är nu avklarat. I klassen som går före oss hade inte en enda grupp fått tillbaka sitt arbete med ett fullt godkänt. Alla hade de fått justera lite småsaker och lärarna sa själva att de var rätt så petiga med sånt här. Så jag räknar väl med att även vi får fixa och dona lite till med den i efterhand...
Hur som helst så är det bara på torsdag jag behöver ta mig till Borås, för då skall vi ha kursens sista seminarium och presentation av studieuppgiften. Resterande dagar nu innan tentan (bara tio dagar kvar, gulp!!) skall jag alltså sitta hemma med huvudet i böckerna. Dygnet runt. Nästan iallafall. Får paus några timmar tillsammans med Nicole på eftermiddagarna, men övrig tid gäller det att ta till vara på. Jag vill så otroligt himla supergärna klara den här förbannade tentan på första försöket, så man slipper göra omtentan nästan samtidigt som nästa kurs tenta. Blä för det säger jag bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar