fredag 1 april 2011

Första april idag och inte en endaste själ har jag lurat. Min fantasi är inte den bästa idag och inte ens ett litet kul skämt att lura Stefan med kan jag komma på. Han har ju liksom säkerligen inte någon som helst koll på dagens datum iallafall, så kommer jag bara på nåt, så skall han nog kunna bli ordentligt lurad :)
Lillskruttan har fortfarande feber. Eländiga sjukdom! Hon vill nästan bara sova eller se på film. Inte någon riktig mat kan man få i henne heller. Man får vara glad om det blir en flaska välling nån gång ibland och lite frukt. Vatten och annat drickbart går åtminstone ner, så det är ju verkligen tur det. Åh, vad jag önskar att man kunde trolla henne frisk nu med det samma. Det värker i mammahjärtat att se henne hängig så här länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar