söndag 17 april 2011

Gårkvällen spenderades hos Sophie, som hade födelsedagskalas.
Var jättetrevligt och herre jösses vad man åt! Jag tror jag hade nåt att tugga på hela kvällen.

Självklart skulle Nicole vakna extra tidigt imorse, bara för att jag hade önskat mig sovmorgon, men jag fick mig nog några timmars sömn inatt ändå.
Så hela morgonen/förmiddagen har vi bara lekt och när Nicole tog sin tupplur var det hög tid för mig att plocka fram skolböckerna och försöka ta igen det jag borde gjort tidigare under helgen...
Stefan & Nicole spenderade hela eftermiddagen ute i det vackra vädret och hade med sig pinnar! (påskris
) hem. Och pizza. Perfekt avslutning på helgen!
imorgon skall vi klä riset och hålla tummarna på att Nicoles nässelutslag förra påsken inte berodde på riset. (Eller att dom överhuvudtaget inte kommer tillbaks så klart!)

Nä, nu skall jag dricka en kopp kaffe och försöka skumma igenom lite nervsystem innan läggdags. Om fyra dagar är tentan och jag kunde knappast vara mindre förberedd...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar