lördag 9 april 2011

Vilken härlig, solig vårdag man vaknade upp till! Man blir alldeles pigg & lycklig i hela kroppen och jag verkligen ÄLSKAR denna underbara årstid! Varför kunde inte vår & sommar åtminstone stå för större delen av året?
Vi tog oss en sväng i förmiddags för att leta lite balkonggrejor. Nicole är inte inne i någon vidare pålitlig ålder just nu, så vi känner att vi nog måste inhägna balkongen lite grann. Är ju inte så skoj att inte kunna ha balkongdörren öppen utan att behöva hålla vakt på en viss liten klätterapa hela tiden. Räcket skulle hon nog kunna klättra över om hon får för sig att dra dit en stol, och det är något som absolut aldrig skall få inträffa. Så här gäller det att ligga några steg före hela tiden...
Sen när vi kom hem och satte oss på balkongen för att fiffilura fram lite idéer kom vi på en massa bra saker vi bara måste göra! Här skall det byggas soffa, sys kuddar, bygga bord, skrubbas + oljas allt trätrall, monteras träpersienner och givetvis planteras en himla massa vackra blommor. Åh, det kommer blir så jäkla bra när det väl blir klart!
Sedan har jag kommit på exakt hur vi skall göra om i sovrummet också. Idéerna bara flödade medan jag nattade Nicole förut.
Men det får bli ett sommarprojekt, ett semesterprojekt. Då skall vi även få klart alla smådetaljer jag har i huvudet till resten av lägenheten. Åååh, vad jag längtar tills allt blir klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar