onsdag 6 april 2011

Hallå onsdag!
Nu kommer ett litet bildregn från måndagens mysiga Slottskogsutflykt med mamma/mormor & syster/moster, och från dagens besök av Jenny & Agnes...


Och så dagens uppdatering...


Härmapan


När jag gjorde frukost imorse hörde jag ett glädjetjut från vardagsrummet, följt av ett par galloperande steg.
- Mamma, mamma, titta jag plussade bordet!
Hon tog min hand och ledde mig till bordet där hon stolt visade upp sitt niobitarspussel, helt ihoppusslat. Varenda bit på rätt plats. Hon var riktigt stolt och sken som en liten sol när jag berömde henne, lilla sötmajan!
Idag var det ingen föreläsning på schemat, så jag lät faktiskt mig & lillskruttan få ha en alldeles ledig dag tillsammans. Finbesök fick vi också, Jenny & Agnes tittade förbi.
Nicole hade ingen ro att vila under dagen, hon hade fullt upp att titta på Agnes, så hon kommer nog alldeles strax somna gott skulle jag tro. För natten hoppas jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar